2019. május 30., csütörtök

Szex szűz csajjal

Nincs izgalmasabb, mint kedvesünket bevezetni a szex rejtelmeibe. Ha teljesen tapasztalatlan még a partnerünk, annak megvan a maga bája. A szexualitás ugyanolyan mint az úszás. Meg kell tanulni, hogy később jól csináljuk. Ehhez pedig valahol el kell kezdeni, ez a kapu pedig a szüzesség elvesztése. Tapasztalatlan a barátnőd? Nem tudod, hogyan közelíts hozzá? E bejegyzésemben most tippeket kapsz arra, miként kezdd el a szexet szűz csajjal.


Boldog vagy a pároddal, s szeretnéd ha együtt élnétek meg első szexuális élményetek? Ez a kérdés minden szerelmes férfiban ott mocorog (persze a gatyában lévő dolog mellett). Én mondom, nincs is csodásabb dolog, mint odaadni egymásnak szüzességeteket. Amikor én elvesztettem, akkor legalább fél évet pettingeltünk előtte az első barátnőmmel. A végén pedig nem bántuk meg, hogy ennyit vártunk, mivel nagyon jól sikerült a szeretkezés.

Én azt javaslom neked, hogy folyamatosan monitorozd, hol tart a barátnőd. Egy szűz csajjal nem könnyű, mert mindig zavarba jön, de próbálj meg ezen túllépni. Először csak hozd fel neki a témát, hogy szeretnél vele szexelni. Mindezt összebújva és romantikusan, fülébe súgva szép romantikus szavakat. Fontos, hogy az első alkalmat hosszú pettingelések előzzék meg. Én legalább fél évet javaslok, mert azalatt jó szeretővé válhatsz te is, és barátnődnek az érzékiség is tetszeni fog.

Ha el akarod valahol kezdeni a szexbe való bevezetést, akkor ehhez nagyon fontos a megfelelő hangulat megteremtése. Ehhez nem kell elvinned étterembe vagy valami puccos helyre a csajt, elég ha valahová leültök ketten, és elkezded simogatni. Erre be fog indulni, s adhatsz neki lágy puszikat a nyakára. Ha jól csinálod, akkor nyögni fog. 

Emlékszem, mikor az első barátnőmmel még mind a ketten tapasztalatlan szüzek voltunk. Egy forró nyári délután ücsörögtünk egy padon, s rajta milyen dekoltált felső volt. Én tudtam a dolgom, s miután lába simogatásától beindult, csókolgatni kezdtem nyelvemet is megforgatva a nyakát. Ez nagyon tetszett neki. Amikor igazán beindult, már rátértem a dekoltázsára is, hadd örüljön még egy kicsit. Mondanom sem kell, nagyon felizgult! Ezáltal megadtam neki a többre való vágyat.

Remélem, a fenti példa alapján te is megértetted a lényeget. Ha el akarsz vezetni egy szűz csajt a szexig, akkor fel kell keltened a szeretkezés iránti érdeklődését. Ugyanis nem minden nőnél jön ez automatikusan. De ha adsz nekik egy csalit, akkor kívánni fogják, s legközelebb már ők fognak felajánlkozni neked!

A fentit is saját tapasztalatból mondom. Amikor én is először kezdeményeztem érzéki pettinget a csajnál, legközelebb már ő húzta fel a felsőjét, hogy játsszak egy kicsit a melleivel is. Persze nagyon gyengéd voltam, s végig figyeltem, mi a jó neki. Szóval, ha tapasztalatlan vagy, akkor mindig figyeld az apró rezdüléseket! Néhány nőnek ugyanis olyan helyeken lehet gyönyört okozni, hogy nem is gondoltad volna! Ezért fontos, hogy a petting során részletesen megismerd testének minden porcikáját, s ő is a tiédet. Hiszen a szex nem csak rólunk, férfiak öröméről szól, hanem a nőéről is!

Minél tovább jászol vele, annál jobban akarja majd a szexet. Viszont férfiként ne ragadd meg egyből a lehetőséget, hagyd, hogy ő mondja ki: el akarja veled veszteni a szüzességét! Hidd el ,akarni fogja, de húzd egy kicsit az agyát! Mutasd meg neki, milyen jó szerető lennél, s így garantáltan melletted akar maradni mindig.

De beszéljünk most a lényegről, a puncijáról. Alapszabály, hogy szűz puncit jól el kell készíteni. Én mindig az ujjammal tágítottam az első barátnőm. Először még kisujjam is nehezen ment be, de megfelelő nedvesítés után már a mutatóujjam is be tudtam dugni neki. Ilyenkor mindig addig játszottam vele, amíg nem lett annyira nedves, hogy szinte folyt a fincsi puncilé az ujjaimról. Ha úgy érzed, hogy egy ujjad már jól elfér, akkor ujjazhatod később két ujjal is. A lényeg, hogy szokja a puncija a tágítást.

Ha már rendszeresen ujjaztad, akkor megpróbálkozhatsz berakni neki a péniszed. Fontos, hogy előtte sokáig izgasd, hisz szűz puncinál nagyon fontos a - nem győzöm hangsúlyozni - megfelelő nedvesség. Ha még nincs, akkor állj neki nyalni is! Ha már folyik, akkor vedd elő a farkad, és nagyon lassan kezd el simogatni vele a csiklóját. Ha ügyes vagy, akkor orgazmust is tudsz így okozni neki.

Ezután már könyörögni fog, hogy rakd be. Fontos, hogy ekkor ne kapjon el a hév, mert nagy fájdalmat fogsz neki okozni. Inkább szép fokozatosan rakd be a puncijába a farkad. Először csak a hegyét, s két-három percig csak az elejét járasd ki-be. Ezzel már át tudod szakítani a szűzhártyáját, de számíts rá, hogy olyan szűk lesz a puncija, mint a kulcslyuk. De nincs semmi gond. Innen már csak figyeld a reakcióit, s ügyesen kerülj beljebb minden egyes lökéssel. Ha ügyes vagy, s ő is kellően el tud lazulni, akkor tövig is sikerülhet először beraknod, de ne ez legyen a cél! Ha még nem megy be végig, akkor majd legközelebb! Hisz meg kell szokni a puncinak az újat! Három menet után már úgy ki fog tágulni, hogy öröm lesz benne lenned!

És végül, ami jól jöhet: mindig legyen nálad síkosító! Ha a csaj nem elég nedves első alkalommal, akkor kenj a farkadra jó sokat, és ettől olajozottabban fog menni a dolog. Ajánlom a Durex termékeit, ezek a legjobbak. Sok sikert a barátnőddel!